فرزندان شيطان

اعجاب و اجنه

فرزندان شيطان

۱۶۱ بازديد

بائل:


اولين و بزرگترين شيطان (جني ) كه حضرت سليمان آنرا به بند كشيد بائل نام داشت . شيطاني نامرئي كه در اشكال گوناگون ظاهر مي شد گاهي وقتها مانند گربه و بعضي وقتها مانند يك وزغ و گاهي اوقات بصورت يك مرد كه اورا مي شناسيد. بائل بيش 66 سپاه از شياطين را فرماندهي مي كند و فرماندهي منطقه جنوب با اوست .

آگارس:

دومين شيطان(جني ) بود كه حضرت سليمان آنرا به بند كشيد. فرماندهي منطقه شرق بر عهده اين شيطان بود. معمولا خود را بصورت يك مرد سوار بر تمساح و يا يك پيرمرد آرام نشان مي دهد. آگارس علاقه زيادي براي بردن آبروي انسانهاي مومن و روحاني دارد. آگارس جني است كه مسئول بوجود آمدن زلزله مي باشد. 31 سپاه از شياطين تحت اختيار او هستند.

واساگو:

معروف به شاهزاده شكست ناپذير . از نظر طبيعت و رفتار مانند آگارس عمل مي كند. سپاهيان او هستند كه به انسانها كمك مي كنند تا از امور مخفي و پشت پرده سر در بياورند . او تسلط فوق العاده اي به اتفاقاتي كه در گذشته رخ داده دارد.

ساميجينا:

علامت اصلي اين جن(شيطان) آن است كه در مقابل انسانها بصورت الاغ و يا اسب ظاهر مي شود. اين شيطان صداي بسيار خشني داشته و 30  سپاه از شياطين را رهبري مي كند.او شعبده بازي  و سحر به انسانها مي آموزد ، بعلاوه آنكه مسئوليت ارواح انسانهايي كه با بار گناه زياد مي ميرند نيز با اوست.

مارباس:

معروف به روح پنجم . او رهبريست بسيار توانا بصورت يك شير بزرگ ظاهر مي شود اما اگر انساني از او بخواهد خود را بشكل انسان مي كند.هميشه در حاله اي از ابهام و راز سخن مي گويد و به انسان از بيماريها خبر مي دهد. او هنر و دانش و علم مكانيك را بخوبي مي داند. 36 سپاه از شياطين تحت فرمان او هستند.

والفور:

ششمين جني (شيطاني ) كه حضرت سليمان آنرا به بند كشيد . او شاه بزرگ است با تنه شير و سر دختري ايراني . او در نظر  بيننده هميشه آشنا مي آيد. اما از اين آشنايي سوء استفاده كرده و چيزهاي روحاني مختلفي را از انسان به سرقت مي برد. 10 سپاه از شياطين تحت فرمان او هستند.

آمون :

اين شيطان بسيار بزرگ و قدرتمند است . او شمايل گرگي را دارد كه بدن مار دارد و شعله هاي آتش را از دهانش به بيرون استفراغ مي كند. بعضي وقتها به شكل انساني با دندان سگ ظاهر مي شود و يا به مانند كلاغ سياه . او جني است كه از گذشته و آينده خبر مي دهدو بين دوستان اختلاف و تفرقه مي اندازد. 40 سپاه از شياطين تحت فرمان او خدمت مي كنند.

 بارباتوس :

هشتمين جني (شيطاني ) بود كه حضرت سليمان آنرا به بند كشيد. قدرت فراواني دارد . آواز پرندگان و پارس كردن بي وقفه سگها بخاطر اوست . او همان جني است كه به ساحران كمك مي كند تا مكان گنجينه ها و دفينه ها را بيابند. او بعضي وقتها انسانها را به نيكي دعوت مي كند و معمولا علاقه زيادي به برقراري ارتباط با انسانهاي قدرتمند دارد.بيش از 30 سپاه از شياطين تحت فرمان او هستند.

پايمون :

نهمين شيطان . شيطاني بزرگ و بسيار قدرتمند. معمولا خودش را بصورت مردي نشسته بر جماد شتر كه يك ترامپت نيز بر دست خود دارد و تاج با شكوهي نيز بر سر دارد. آري او خالق و خداي موسيقي است . اين شيطان از تمامي علوم سر در مي آورد . اين مهم ميسر نمي شود مگر آنكه ساحر او را به نوعي وادار به پاسخگويي كند.آنچه كه در دل زمين و دريا هست را مي داند.200 لشگر از شياطين تحت فرمان او هستند.آنچه كه در باره اين شيطان جالب است كه بدانيد آن است كه بعضي از اعضاي سپاه او را ملائكه تشكيل مي دهند(5 سپاه از 200 سپاه). البته سپاهش به جهت بزرگي 2 فرمانده به نامهاي لابال و آبالي دارد.

بائر:

دهمين جن( شيطان ) كه حضرت سليمان اورا به بند كشيد . او معمولا بصورت خورشيد ظاهر مي شود.او استاد فلسفه و اخلاق و هنر و منطق است و اطلاعات بسيار زيادي درباره گياهان دارد . فضل و بخشش زياد است.50 سپاه از شياطين تحت فرمان او هستند.

جوشيون :

شيطاني قدرتمند و قوي . همه چيز را درباره گذشته و حال و آينده مي داند. معاني را بخوبي مي داند. معمولا پاسخ دهنده اي توانا به سوالات بشر است.عطا ، افتخار و عزت  و دوستي برايش هيچ ارزشي ندارد. بيش از 40 سپاه از شياطين تحت فرمان او هستند.

سيتري :

دوازدهمين شيطاني كه حضرت سليمان او را به بند كشيد.شاهزاده اي بزرگ كه سر پلنگ و تنه گاو به همراه بال دارد. اما پس از طرد شدن گاها بشكل بشر و بسيار زيبا مقابل انسان ظاهر مي شود. حتي گاهي وقتها بصورت زن برهنه و زيبا ظاهر مي شود. اين همان شيطاني است كه عشق بسيار شديد را بين زن و مرد ايجاد مي كند. 60 سپاه از شياطين تحت فرمان او هستند.

بلد يا بيلد :

سيزدهميم جن(شيطاني ) كه حضرت سليمان او را به بند كشيد . سيمايي بس مهيب دارد. معمولا اورا سوار بر اسبي رنگ پريده با آلات موسيقي در دستانش مي بينند . در اولين ملاقاتش با انسان ها معمولا خود را بسيار خشمگين نشان مي دهد. مواجه با او به شجاعت خيلي زيادي نياز دارد. بيشتر در نواحي جنوب و شرق ديده مي شود . اگر در تعامل با او ساحري نا توان باشد بيلد او را نابود خواهد كرد. ساحراني كه با اين شيطان بيعت كرده اند معمولا حلقه اي از جنس نقره بر دست چپشان به نشان بيعت در دست دارند. اين شيطان مهارت خاصي در ايجاد عشق ميان زنان و مردان دارد. 85 سپاه از شياطين تحت فرمان او خدمت مي كنند.

لرايخا :

چهاردهمين جني( شيطاني )   كه حضرت سليمان او را به بند كشيد . شيطاني است بسيار قدرتمند . او معمولا خود را بصورت تير اندازي كه لباسي سبز رنگ به تن دارد نشان مي دهد. ساحران از او درباره نتيجه جنگها و مسابقات در سرتاسر دنيا سوال مي كنند ( او همه را مي داند).30 سپاه از شياطين تحت فرمان او خدمت مي كنند .

اليگوس:

پانزدهمين جن (شيطاني ) كه حضرت سليمان او را به بند كشيد. شيطاني بسيار قدرتمند  كه خودش را بصورت سربازي كه پرچم در دست دارد نشان مي دهد و گاهي وقتها بصورت مار ظاهر مي شود.او از مطالب پنهاني خبر دارد . بخصوص آنكه عاقبت و سرنوشت سربازان در ميدان نبرد را مي داند.60 سپاه از شياطين تحت فرمان او هستند.

زپار :

شانزدهمين جني (شيطان) كه حضرت سليمان اورا به بند كشيد . در مقابل انسان معمولا بصورت سربازي با لباس و زره بر تن ظاهر مي شود . او او عامل اصلي است كه باعث مي شود زنان بطور ناگهاني عاشق مردي شوند.البته تخصص خاصي در بدبخت كردن و بي ثمر كردن آن عشق نيز دارد. اين شيطان 26 سپاه از شياطين رده پايين را رهبري مي كند .

بوتيس :

هفدهمين جن (شيطان) كه حضرت سليمان او را به بند كشيد . او به انسانهاي خائن و زشت خو و بد نهاد كمك مي كند تا اميالشان را عملي كنند . گاهي وقتها در مقابل انسان بصورت انساني كه شمشيري نوراني در دست دارد ظاهر مي شود. همه چيز را درباره گذشته مي داند.

بادين :

هجدهمين جن (شيطان) كه حضرت سليمان اورا به بند كشيد . ظاهرش مردي قوي هيكل با دم مار كه نشسته بر اسبي رنگ پريده . او خواص گياهان را بخوبي مي داندو سنگ هاي گرانبها و با ارزش را بخوبي مي شناسد. اين شيطان استاد نقل و انتقال است . بطور ناگهاني مي تواند يك انسان را از كشوري به كشور ديگر منتقل كند. بيش از 30 سپاه از شياطين در اختيار و فرمان او هستند .

سالوس :

نوزدهمين شيطاني ( جن ) كه حضرت سليمان او را به بند كشيد . او بسيار شجاع بوده و هميشه او را به شكل سربازي سوار بر تمساح با تاجي بر سر مي بينند.او تبحري خاص در ايجاد عشق ميان زنان و مردان دارد . 30 سپاه از شياطين تحت فرمان او هستند.

پورسون :

بيستمين جن (شيطاني) كه حضرت سليمان او را به بند كشيد . او خوش منظر بوده و بصورت مردي با چهره شير ظاهر مي شود.گاهي وقتها بصورت آدمي خائن و بدنهاد كه سوار بر خرس است ظاهر مي شود.قبل از امدنش صدايي مانند صداي ترامپت شنيده مي شود.او از همه امور پنهاني باخبر است و مي تواند گنجينه ها را پيدا كند.و همه چيز را درباره گذشته و حال مي داند. او مي تواند بدن انسان را گرفته و او را به پرواز در آورد. تسلط او به امور زميني واقعا كم نظير است. اين شيطان در برخي امور الهي نيز اطلاعات دارد. 22 سپاه از شياطين تحت فرمان او هستند .

 

بعضي از اسامي شياطين جني عبارتند از : 1 - حارث2- زهاء 3- خنزب 4- ولهان 5- خناس 6 - ابليس
الحارث : اسم شيطان در آسمان است
خنزب : شيطان مخصوص نماز كه انسان را در نماز وسوسه مي كند .
الزهاء : شيطان ويژه شب كه بندگان را به خواب بيشتر فرا مي خواند.
ولهان : شيطان مامور وضو كه انسان را وسوسه مي كند وضو را بدون ((بسم الله الرحمن الرحيم )) به پايان برساند.
خناس: شيطاني كه در سينه ها وسوسه مي كند .
ابليس : رهبر شياطين جني است كه از دستور خداوند سبحان سر پيچي كرد و از در گاهش رانده شد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.